Na svom projektu uspješno smo analizirali i postavili trendove te potrebne kvalifikacije do 2025. godine. No, kao edukatore zanima nas kako potrebna znanja prenijeti i na studente. Okrenuli smo se opet istraživanju te smo naišli na zanimljiv članak Kunala Chawlae i Bena Jaffea koji, svjesni zamki predviđanja, pišu o budućnosti online učenja i poučavanja u vrijeme rastućeg interneta, mobilnih i digitalnih uređaja te drugih izazova suvremenog svijeta.
Naravno, prvi koji se postavlja je kako održati kvalitetu uz pregršt materijala i sadržaja koji se objavljuju svakodnevno na mreži? Do izražaja svakako će doći eksperti koji će filtrirati i probirati po sadržajima, označavajući one najbolje video materijale, članke ili blogove.
I pored toga, autori preporučuju skepticizam i to dva puta dnevno.
Nadalje, zahvaljujući tehnologiji studenti i profesori, tutori lakše će se povezivati kako bi dobili što bolje, prilagođenije i personaliziranije iskustvo prijenosa znanja.
Razvojem tehnologije i složenijih algoritama zaobići će se i današnji standardni testovi kojima se automatizirano može mjeriti samo znanje kroz prepoznavanje ponuđenih odgovora, već će se razviti testiranje na temelju projekata i drugih zadataka, čiji će rezultati biti prihvatljivi prilikom zapošljavanja i postat će sastavni dio životopisa.
Također, već smo pisali o 4 kompetencije potrebne za novo doba digitalne transformacije te je vrlo realno zaključiti i kako će učenje biti socijalno-emotivno prilagođeno kako bi se razvijale upravo ljudski svojstvene vještine empatije i suosjećanja kao temeljnih svojstava za razvoj komunikacije, kreativnosti, kritičkog mišljenja i suradnje među pojedincima.
To su ukratko neke smjernice na kojima su se autori zaustavili, pa ćemo i mi.
Članak u originalu potražite na: http://singularityhub.com/2015/11/09/online-education-in-2025-heres-what-to-expect/