U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta 18. lipnja 2015. potpisan je ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava u sklopu natječaja „Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira” iz Europskog socijalnog fonda (ESF), Operativni program „Razvoj ljudskih potencijala” 2007.-2013., kojim je projekt „Razvoj visokoobrazovnih standarda zanimanja, standarda kvalifikacije i studijskih programa na osnovama Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u području specijalističkih studija politehnike“ službeno i započeo.
Potpisujući ugovor dekanica Tehničkog Veleučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Slavica Ćosović-Bajić je izjavila: „Sretna sam i ponosna što smo upravo mi, predstavnici najvećeg hrvatskog Veleučilišta, politehničkog usmjerenja svojim prijedlogom unapređenja i razvoja politehničke kulture i pripadajućih specijalističkih stručnih diplomskih studija osigurali sredstva za provedbu, kako bi našim postojećim, a poglavito budućim studentima osigurali obrazovanje u duhu vizije godine 2025. Čeka nas opsežan posao jer u samo 18 mjeseci valja unaprijediti postojeće, te razviti nove studije i studijske programe iz područja politehnike i operativno uspostaviti programe novih studija, a sva stečena znanja i iskustva vratiti u širu akademsku zajednicu na opću korist i implementaciju i u druge, srodne obrazovne ustanove“.
Voditelj projekta prof. dr. sc. Mladen Mauher nadodao je kako je za unaprjeđenje kvalitete visokog obrazovanja u specijalističkim diplomskim stručnim studijima politehnike u skladu s ciljevima HKO-a, a posebno za povećanje zapošljivosti naših studenata, budućih sudionika tržišta rada, i kontinuirano unaprjeđenje kompetencija nastavnika ključna uloga partnera projekta predstavnika poslodavaca, uglednih tvrtki APIS-IT, IN2 Grupa i SPAN. Realno iskustvo poslodavaca, poglavito u području svakodnevne primjene informacijsko komunikacijskih tehnologija ne samo u Hrvatskoj već i širom svijeta, jedinstven je doprinos kvalitetnom promišljanju novih nastavnih programa koji nam niti jedan akademski partner nije u stanju pružiti. Ukoliko spremamo studente za tržište rada, onda i predstavnicima poslodavaca moramo pružiti priliku da svojim iskustvom i znanjem direktno utječu na obrazovne programe.